Interim & Projektansættelse
Indlejning af medarbejdere, ledere & specialister

Har I behov for kvalificerede medarbejder, der kan løse tidsbegrænsede opgaver?

Er jeres afdeling i en overgangsfase, har i f.eks. ansættelsesstop eller har i mange projekter i gang, som kræver ekstra ressourcer og kompetencer? Så kan ind-lejning af midlertidige medarbejdere være løsningen.

Hos ReQT er vi specialister i at matche jobs og kandidater med den rette faglige baggrund og erfaring. Vi arbejder målrettet og fokuseret med henblik på hurtig levering af de rette personlige- og faglige kompetencer til jeres afdeling. Vi er dedikerede i vores arbejde og vi går målrettet efter, at levere hurtigt og holde jer opdateret gennem hele processen til den rette kandidat til jeres projekt eller midlertidige opgave er fundet. Vi tilbyder kompetente og handlekraftige kandidater, der kan træde til med kort varsel. Det gælder uanset, om du har brug for:

  • Medarbejdere til tidsbegrænsede projektansættelser
  • Interim- / Vikar ansættelse for en kortere eller længere periode
Vi udvælger de bedst kvalificerede kandidater til opgaven. Vi sørger for en grundig introduktion til dig i forhold til de præsenterede kandidater, så du får et godt indblik i kandidaternes faglige og menneskelige kompetencer.

Hovedparten af vores kandidater er ansat hos os i interim- / projektperioden. Det giver et tættere samarbejde mellem kandidaterne og os, og samtidig giver det kandidaten mulighed for, at fokusere 100% på opgaven og jer som organisation / afdeling. Vi tager os af alt det praktiske, såsom:

  • Opfyldelse af alle formalia og lovkrav i forbindelse med ansættelsen
  • Kontrakter og herunder fornyelse/forlængelse i god tid, før udløb
  • Forsikring og skatter
  • Løn under sygdom og barsel

Kort sagt, vi giver vore ansatte en tryg base og aflaster vores kunder for administrativt besvær. Dette giver kunden værdi for pengene.

Vores kandidater påskønner ReQTs kultur, som er kendetegnet af gensidig respekt og tillid til hinanden. Dette er med til at skabe det gode samarbejde, og jo bedre samarbejde vi har med vores kandidater, des længere bliver de hos os. Yderligere giver dette alle parter i treenigheden en række fordele, såsom kontinuitet, stor erfaring, lønsomhed og en stabil arbejdskraft leveret af engagerede og effektive kandidater. Vi lægger vægt på gennemsigtighed og en tæt relation med både kandidater og kunder vedrørende kontraktbetingelser, rater og ratestruktur. På denne måde bevares troværdigheden og fokus på hver enkelt opgave.

Fakta om kandidater og fagområder:

  • Jobcenter & Beskæfstigelse
  • Pleje & Sundhed
  • IT & Digitalisering
  • Økonomi & Regnskab
  • HR & Løn
  • Brand & Beredskab
  • Generel administration

Kontakt os på tlf. +45 2618 4844

Hans Hermann
Partner & Senior konsulent
T: +45 2618 4844
M: hah@reqt.dk